Your search results
Lloguer

Nau Industrial en Lloguer a Sant Fost de Campsentelles, Barcelona

26.100 € 6.101 m2 Ref. 11504

Descripció

Ubicació i accessibilitat

Nau industrial aïllada en lloguer situada al municipi de Sant Fost de Campsentelles (Barcelona). Ubicada en una parcel·la independent d’11.787 m² amb accés per dos carrers, fet que optimitza la circulació perimetral. Gaudeix d’un bon accés per a camions i connexions viàries eficients amb les principals xarxes de comunicació del Vallès i l’àrea metropolitana de Barcelona.

Característiques de la nau

– Superfície de planta baixa: 5.800 m² completament operativa.
– Superfície d’oficines: 105 m² condicionades per a tasques de gestió.
– Alçada lliure: 6,5 metres, ideal per a emmagatzematge i operatives industrials.
– Gran pati exterior total de 4.500 m² (distribuït en 700 m² de pati davanter i 2.258 m² de pati posterior), perfecte per a emmagatzematge perimetral i maniobres.
– Accessos logístics: 1 moll de càrrega i 2 portes TIR per a una excel·lent flexibilitat en la recepció i expedició de mercaderies.
Molta llum natural en tot el recinte, millorant l’entorn de treball i l’eficiència energètica.
– Disposa de places de pàrquing privades destinades als treballadors dins del recinte.

Ús ideal

Per les seves característiques com a edifici aïllat, la seva gran superfície de planta baixa, el moll de càrrega i l’extens pati perimetral, aquesta nau és perfecta per a grans operadors logístics, centres de distribució, picking intensiu o activitats industrials pesades que requereixin una alta capacitat de maniobra, seguretat i una operativa completament independent.

Avantatges de la propietat

– Flexibilitat Logística: El moll de càrrega, les 2 portes TIR i l’accés per dos carrers agilitzen dràsticament els fluxos d’entrada i sortida de vehicles pesants.
– Recinte Aïllat i Segur: Disposar d’una parcel·la pròpia de més d’11.000 m² con pàrquing privat i patis independents garanteix la màxima privacitat, control i capacitat d’emmagatzematge exterior.-

Característiques

Característiques específiques:
Moll de càrrega
Oficinas

Immobles relacionats

Lloguer

Nau Industrial en Lloguer a Les Franqueses D...

Ref.11503
10.700 €

Nau logística de 1.600 m² amb oficines i 1.400 m² de pati al Polígo ...

Nau logística de 1.600 m² amb oficines i 1.400 m² de pati al Polígon Pla de Llerona, id ...

1.760 m2
Més info...
Lloguer

Nau Industrial en Lloguer a Lliça D’Am...

Ha baixat de preu!Abans: 14.500 €
Ref.11483
14.227 €

Nau industrial de lloguer a Vallès Oriental amb 2.683 m² segmentats ...

Nau industrial de lloguer a Vallès Oriental amb 2.683 m² segmentats, amb pont grua, 7m ...

2.818 m2
Més info...

Cerquem per tu!

Si no tens temps d’explorar tots els nostres immobles o no trobes el que necessites, emplena i envia el formulari següent. El nostre equip comercial el buscarà per tu.

Ofereix el teu immoble

Compare Listings