Your search results
Venda

Nau Industrial en Venda a Alcalá de Henares, Madrid, El Pilar – Bripac

1.100.000 € 726 m2 Ref. 9753

Descripció

Nau industrial en lloguer o venda a Alcalá de Henares, Madrid. La nau industrial és de segona mà adossada i compta amb 204 m² en planta baixa i locals o oficines en la primera planta de 314 m². L’edifici té una altura útil de 10 m i disposa de places d’aparcament. A més, la nau compta amb la instal·lació i serveis contractats de llum i aigua, així com dels mecanismes contra incendis (BIES i detecció automàtica d’incendis).

Nau i local comercial en lloguer amb possibilitat d’ús sanitari. La nau es troba en bon estat de conservació i la seva coberta és de xapa amb fals sostre.

Situada a Alcalá de Henares, Madrid. A 44 km de Madrid, a 22 km de l’aeroport Adolfo Suárez-Madrid Barajas i a 11 km de l’estació de Madrid-Chamartín. Les seves principals vies de comunicació són l’A-2 i la M-100. En transport públic està ben connectat mitjançant el tren de rodalia C2 i C7.

Immobles relacionats

Venda

Nau Industrial en Venda a Figueres, Girona

Ref.11403
1.800.000 €

Venda de nau industrial a Figueres de 1.600 m² sobre parcel·la de 4 ...

Venda de nau industrial a Figueres de 1.600 m² sobre parcel·la de 4.997 m², situada al ...

1.600 m2
Més info...
Lloguer
Venda

Nau Industrial en Venda a Rubí, Barcelona, Z...

Ref.10040
1.950 € / 275.000 €
Nau Industrial en venda i lloguer a Rubí i amb 395 m2.
Nau Industrial en venda i lloguer a Rubí i amb 395 m2.
395 m2
Més info...

Cerquem per tu!

Si no tens temps d’explorar tots els nostres immobles o no trobes el que necessites, emplena i envia el formulari següent. El nostre equip comercial el buscarà per tu.

Ofereix el teu immoble

Compare Listings