Your search results
Venda

Nau Industrial en Venda a Coslada, Madrid, Barrio de la Estación

570.000 € 660 m2 Ref. 4771

Descripció

Nau en venda de 660 m2 situada a Coslada. Disposa de 600 m2 en planta, 60 m2 al primer pis, alçada de 6 metres, 120 m2 d’oficines, aigua i llum, BIES, fals sostre i coberta de fibrociment. Possibilitat de quedar-se com a inquilins els actuals ocupants.

Característiques

Característiques específiques:
Oficinas

Immobles relacionats

Venda

Nau Industrial en Venda a Quintanar De La Or...

Ref.10971
600.000 €
Nau Industrial en venda a Quintanar De La Orden i amb 1.130 m2...
Nau Industrial en venda a Quintanar De La Orden i amb 1.130 m2.
1.130 m2
Més info...
Venda

Nau Industrial en Venda a Coslada, Madrid

Ref.10964
950.000 €
Nau Industrial en venda a Coslada i amb 1.500 m2.
Nau Industrial en venda a Coslada i amb 1.500 m2.
1.500 m2
Més info...

¡Buscamos por ti!

Si no tienes tiempo de explorar todos nuestros inmuebles o no encuentras lo que necesitas, rellena y envía el siguiente formulario. Nuestro equipo comercial lo buscará por ti.

Ofereix el teu immoble

Compare Listings

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.