Your search results
Lloguer

Nau Industrial en Lloguer a Torrejón de Ardoz, Madrid, La Yegua

3.500 € 940 m2 Ref. 10937

Descripció

Nau industrial de lloguer a Torrejon de Ardoz de 940 m2 amb una alçada de 4.5 a 7 metres. Edifici de 800 m2 de planta baixa i 140 m2 de primer pis d’oficines. Nave o local comercial que se alquila en bruto, con permiso para realizar alguna actividad del sector de la hosteleria.

Immobles relacionats

Lloguer

Nau Industrial en Lloguer a Pinto, Madrid

Ref.10796
30.460 €
Ubicació i accessibilitat: Nau industrial de lloguer situada al polígo ...
Ubicació i accessibilitat: Nau industrial de lloguer situada al polígon industrial de Pint ...
6.076 m2
Més info...
Lloguer

Nau Industrial en Lloguer a Alcobendas, Madr...

Ref.10980
23.587 €
Nau Industrial en lloguer a Alcobendas i amb 2.775 m2.
Nau Industrial en lloguer a Alcobendas i amb 2.775 m2.
2.775 m2
Més info...

¡Buscamos por ti!

Si no tienes tiempo de explorar todos nuestros inmuebles o no encuentras lo que necesitas, rellena y envía el siguiente formulario. Nuestro equipo comercial lo buscará por ti.

Ofereix el teu immoble

Compare Listings

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.