Your search results
Lloguer

Nau Industrial en Lloguer a Montcada I Reixac, Barcelona

48.000 € 24.377 m2 Ref. 11009

Descripció

Nau industrial i logística de lloguer a Montcada i Reixac de 24.377 m². Es tracta d’un edifici aïllat de tipus C distribuït en 3 plantes:

una planta baixa de 9.855 m² amb una altura útil de 8 metres i 1.706 m² d’altell d’obra, una primera planta de 9.855 m² i una segona planta de 4.669 m². Disposa de 9.338 m² equipats amb estanteries, d’un moll de càrrega i descarrega, de 12 portes TIR i de portes per a vianants independents. Té totes les instal·lacions i els serveis d’aigua i llum donats d’alta. L’estructura de tancaments és de formigó i la coberta és de tipus sanwich. Disposa de les mesures antiincendis: alarmes, murs tallafocs, B.I.E.S, polsadors i extintors. També disposa d’oficines, vestuaris i banys. Nau ideal per utilitzar com a magatzem i per a empreses de “picking”. La façana dona de cara a la C-17 a 7 km de Barcelona.

Immobles relacionats

Lloguer

Nau Industrial en Lloguer a Sabadell, Barcel...

Ref.11347
1.900 €
Ubicació i accessibilitat Nau industrial de lloguer situada a Sabadell ...
Ubicació i accessibilitat Nau industrial de lloguer situada a Sabadell, en una zona indust ...
480 m2
Més info...
Lloguer

Nau Industrial en Lloguer a Sabadell, Barcel...

Ref.10768
1.300 €

Nau industrial de 200 m² ubicada al Polígon Industrial Gràcia de Sa ...

Nau industrial de 200 m² ubicada al Polígon Industrial Gràcia de Sabadell, a només 26 k ...

200 m2
Més info...

Últims immobles vistos

Lloguer

Terreny en Lloguer a Castellar del Vallès, B...

Ref.10471
10.000 €
Terreny en lloguer a Castellar del Vallès.
Terreny en lloguer a Castellar del Vallès.
5.000 m2
Més info...

Cerquem per tu!

Si no tens temps d’explorar tots els nostres immobles o no trobes el que necessites, emplena i envia el formulari següent. El nostre equip comercial el buscarà per tu.

Ofereix el teu immoble

Compare Listings